HouseHunting is gespecialiseerd in begeleiding bij aankoop en verkoop van woningen die als vastgoedbelegging dienen. Na aankoop van een pand kunnen wij het financieel en/of technisch beheer van u overnemen. Een goede optie als u zorgeloos wilt beleggen. Tenslotte werken wij samen met een onafhankelijk financieel adviesbureau om de beste financiële resultaten voor u te kunnen behalen.
Voor iedere belegger staan wij klaar. Zowel de beginnende belegger als professionele vastgoedbelegger. Wij helpen je onder anderen met: Aankoopbegeleiding, Verkoopbegeleiding, Pro-actief beheer & Financiering.
Wij hebben een groot netwerk van beleggers en makelaars. Bent u op zoek naar een beleggingspand? Wij hebben regelmatig nieuw aanbod.
Onze beleggingspanden komen niet op Funda te staan. Wil je op de hoogte blijven? Vul dan het contactformulier hierboven in.
Je kunt bij HouseHunting terecht voor het beheer van uw woning. Wij bieden technisch en financieel vastgoedbeheer aan. Zo helpen wij bij het oplossen van kleine technische problemen en innen wij voor u de huur. Alle huurstromen lopen via stichting HouseHunting Beheer Derdengelden. Hierdoor zijn uw huur en borgsom altijd gewaarborgd. Kortom: bemiddelen, beheren en bewaken met u als verhuurder in het middelpunt.
De Belastingdienst ziet kortdurend verhuur van uw eigendom als actief vermogensbeheer. Hier geldt voor de huurinkomsten een Box I-belastingtarief (tussen de 36,25% en 52%). Door de werkzaamheden van het kortdurend verhuur aan ons over te dragen, blijven de inkomsten die u hieruit genereert in box III (onbelast).
Stap 1: Woning te huur,
huuropzegging ontvangen
Stap 3: Bezichtigen
Stap 5: Sleutel-overdracht
Stap 2: Adverteren op o.a.
Funda, Pararius, SOC Media, Huidige klantenbestand matchen
Stap 4: Huurders screenen, huurcontract opstellen
Stap 6: Customer care.
Online storingen en klachten melden door huurders. Eigenaar inzicht in documenten huur stromen.
Stap 1: Woning te huur,
huuropzegging ontvangen
Stap 2: Adverteren op o.a.
Funda, Pararius, SOC Media, Huidige klantenbestand matchen
Stap 3: Bezichtigen
Stap 4: Huurders screenen, huurcontract opstellen
Stap 5: Sleutel-overdracht
Stap 6: Customer care.
Online storingen en klachten melden door huurders. Eigenaar inzicht in documenten huur stromen.